Hjortronssylt

Jag såg ju när jag ställde in hallonsylten i kylskåpet att vi hade hjortronsylt kvar i en burk.
Men varför tog jag inte de ist för hallon till mina pannkakor och vara lite kaxig när vi hade sthlm besök.
Aja!
Fick sms av Anders (stallägaren) att hästarna var inne så jag slipper iaf åka dit idag! Det var ju grett det! Det är ju så jävla kallt! -21 är det här nu.. HUuuuUuga!

Hm, undra vad det är på tv ikväll då? Nåt måste det ju vara.. 
Det är nog dags att plocka bort julen nu. Känns som alla gjort de utom vi.. Jag ska nog ta fram och plocka ner julgranspyntet. Huhu! 

Just det! jag hämtade min julklapp på ICA! Vi fick beställa vad vi ville från Mericard! ;) Jag tog en jätte fin ljus lykta! Lägger in bild sen när jag tagit några! yyey


Kommentarer
Postat av: Katarina

Jag har inte heller plockat bort julen... så när du gjort de kan du ju komma hit och göra de här åxå... Kram kram

2009-01-15 @ 21:11:24
URL: http://sweetlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0