Hm

Ja, nu har jag blivit trött igen! Uscha. Och bara för att vi har ebsök som vill lyssna på våra samtal så ringer det inga! Not good Aaat all!

Fan, Flickas inkörning blir lidande! Jag törs ju inte stänga av bilen när jag måste fara själv till stallet. Erik jobbar EM. Jag vill ju inte direkt låta bilen stå på tomgång på anders gård i 1,5 h. Inte så fräscht! Så idag ska jag göra nån mat som jag inte kommit på än, sen fara till stallet och mocka och ta in dom, borsta dom litte.. Sedan så måsta jag ut och motinera! yeeey! Haha jag känner mig väldigt peppad faktiskt, även om jag är väldigt trött just nu! Jag har lite små mål jag ska försöka nå! Det första målet att ta mig ut minst 3 dagar i veckan.

Sedan kl 20.00 ska jag vara klar, för då börjar Top Model! Haha! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0