Ingen bra start!

Ingen bra start på jobbet idag! Fick inge vatten imorse för de höll på att laga, det har runnit vatten hela helgen i köket. Sedan så verkar det som om min hjärna inte har vaknat, dom frågar såpkonstiga saker som jag inte fattar. Eller är det bara jag som inte vaknat!?

Hemma så började dagen rätt så bra!! Erik råkade kliva upp en halvtimma för tidigt! Han trodde att han hade fösovit sig en halvtimma, :) Ist så den tiden han fick över innan han skulle fara med lastbilen till stan (trasig) Så kom han och la sig och gosa i 20-25 min. Åhh! Love Erik! ;) Hih

Igår hjälpte vi John och Katarina att flytta (kanske därför jag är så trög?) De vart lite jobbigt på slutet, men det kommer nog bli kanon bra, just nu är allt bara en enda stor röra.. Men som sagt det blir nog bra :)

Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0