Ledig dag

Så otroligt skönt att vara ledig! Det gillar jag.
Har vart i stallet idag i nästan 2 1/2 timme! Pysslade på lite granna. Mockade och gjorde klart,s edan tog jag in Flicka för jag skulle tömköra.
Jag gick en bitpå vägen men hon va så osäker och vill bara vända, så jag gick dit vi gått förut. Sedan tänkte jag att jag behöver ju faktiskt röra på mig, så när jag kom tillbaka så tog jag av grejerna och tog henne i grimma och grimskaft för att sedan gå en bit mot västabäck, så hon får se hur det ser ut i byn ;) Hon var väldigt osäker och vill helst vända tillbaka till dom andra. Men vi stannade några ggr och tittade på miljön och utsikten. När man börjar att köra hade det vart bra att ha en "gamling" som inte är rädd för något, som kan gå framför.
Hur som helst så var hon jäätte snäll idag. Hade ingen nosgrimma på henne, endå tog hon styrning och stannade på kommando! Duktig lilla flickan har blivit! inte så långt bort att sätta henn för släp-skaklarna! yyyeey!

Ja men även! Jag vakna kvart i 10 idag!! Ojoj jag vart så paff när jag kollade på klockan! 
Sovit typ 11 timmar! Inte illa! 
Vill inte jobba imorgon!

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

kikar in och måste säga att jag fastnat i din blogg, vet inte riktigt varför men den fick mitt intresse - helt klart!

Just därför tänkte jag lägga in dig på blogglovin så detta är inte det sista du hör ifrån mig! ;D

Kram!

2009-01-08 @ 00:55:45
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0