Lördag 090110

Är nyduschad och kollar på MTV. Väntar på att Erik ska komma hem. Men det verkar ta ett tag till, då dom skulle typ köra 3 sträckan nu. Vet inte hur många sträckor dom skulle köra.

Åkte till stallet i 11 tiden. Jag hedde på Flicka selen och träns, sedan hedde jag på grimman utan på så gick vi en bit bort så hon fick titta lite på miljön, och fåren som finns en bit bort! Hellre att hon blir rädd för dom när man leder än när man har vagnen på.
När jag kom tillbaka hade Sivan kommit med bussen och finkan. Hon skulle flytta hästarna idag. Fick in allt i bussen. Det var bra gjort! Två vagnar och täcken och allst som hör hästen till.
jaja, näe nu skajag se om jag hittar litte bra musik att bränna :)

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0