Lördag!

Tjenixen!
Maten på falkens var grumt god! Tänka att taco buffé alltid går hem. folks tog och väntade på att andra skulle äta klart så dom kunde sitta och äta! Med andra ord det var smockat!! Vart mätt så in i helvete!!

Johanna kom ju när jag hade slutat så hon åt ju på Falkens hon med. Så sen åkte vi med Philip hem. vart några omväger ;) Väl hemma så blanda vi litte drinkar som vi drack på under kvällen. David och Josefin kom litte senare under kvällen åxå, dom var här till halv 2 ungefär tror jag.

Jag och Johanna klev upp 5(!) för vi skulle släppa ut hästarna. Vi gick upp så tidigt så vi skulle kunna somna om sedan. Vi sov till 11 sen.
Johanna åkte hem vid 13.15. Så efter det har vi suttit hos John största delen av dagen. Nu har vi diskat undan och dammsugit så nu är det lite fräschare här hemma!
Ne nu ska jag och Erik betsälla litet filmer på Ginza.se!!
Lägger in bilder senare.
Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0