Lugn eftermiddag.

När jag kom hem åt jag lite sallad och någon rostad macka, som jag ätit till middag de senaste 3 dagarna ;)
Sen åkte jag till stallet, men när jag kom dit så hade Anders tagit in dom så då var det bara att fara hem igen.
Har vart på affär och köpt 2 bananer, 1 Risifrutti och 1 drick yoghurt. Jag ska sitta och jobba över båda luncherna! Så jag ska sitta från 8.10 - 13.30! Jobbigt, men jag får ju gå tidigt!

Varför jag sitter över luncherna och får gå tidigt är för att jag måste in på Polishuset och fixa pass. Dom har ju så dåliga öppettider! 10 - 15 Mån- Fre. Som om att man är ledig dom tiderna... NOOOT..


Eye of Namnlöse



Flicka håller på att lägga sig för att rulla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0