Nu har jag vart duktig!

Jajjemen! Vad jag har hunnit med mkt denna eftermiddag!
När jag kom hem så ställda jag mig och lagade mat (korv stroganoff och ris). Det var väldigt gott med mat, måste jag säga. (Vilket det oftast är, haha!)
När jag var mätt och belåten och gjort matlådor så tog jag på mig stallkläderna och for till stallet. Men då hade Anders redan hunnit tagit in dom. -jag fyllde på med liten vatten och så bara.
När jag kom hem slängdejag på mig lite bättre kläder, sen stack jag ut och motionera! Wooohhhoo! Äntligen har jag kommit igång! Eller...? Det hoppas jag verkligen iaf! Imorrn lä jag ha träningsverk i benen så då blir det nog lite städning på eftermiddagen ist!
Nu sitter jag ny duschad och väntar på att Guldbagge galan ska dra igång, kommer nog att zappa 1an och 4an,då det är Årets tv-tittare på 4an. Kl 21.00 på 4 är det nån/några? som är sammanväxta. Hade tänkt att titta på det med.
Känner mig riktigt duktig som hunnit gjort lite nytta!


Som jag skrev i Söndags, så är det Kalles dop 1 Februari. Jag hade tänkt att lägga in denna bild då, men det bråkade så de gick inte just då, men nu får ni den! Han är ju såå söt! (farbror Erik håller i honom).


Kommentarer
Postat av: Katarina

nämen vilken sööööööööööööööööööt kille.... Tycker han e lik mamma sin! =P

2009-01-13 @ 12:33:23
URL: http://sweetlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0