Torsdag

Ännu en väldigt lugn dag! Har haft medlyssnar på förmiddan. Det har gått ganska bra!

Men jag är irriterad! Igår hann jag inte ut och motionera då det tog en sån jävla tid att steka pannkakorna. Och idag är det svin kallt! Så de går ju kanppt att andas!! Morr
Imorrn är det Fredag! Yyeeey! Det verkar inte blir så mkt flyttning denna helg eftersom John och Katarina inte behövde vara ur sin lägenhet förrns 1 feb. Det ska ju tapetseras också en del.
Det är alltså inte jag och Erik som ska flytta utan Eriks bror med familj :)
Med andra ord, det blir en lugn helg.. Eller? En kompis fyllde 21 i Tisdags så vi ska ev ut på lördag..  Kanske inte blir en lugn helg endå. Hihi.
Ne, nu ska jag nog titta på Aftonbaldets hemsida för hundraelfte gången!
Ma höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0