Typiskt!

Ser ju nu att det inlägg jag skrev förut idag inte kom med. Internet i hela huset strulade just då.. Så himla typiskt!
Aja denna dg har vart grymt seg! Kanske för att jag vart så trött! ska gå och lägga mig lite tidigare idag tror jag!

Nu har jag vart duktig igen! hehe. Jag har dammsugat hela lägeheten, tar faktiskt inte så lång stund så det kan jag gott göra ibland.
Tänkte dammtorka åxå, men hmm får nog se! Ska iaf duscha, innan Top Model börjar kl 20.00. Kommer nog att zappa lite och kolla vad Shear Genius har att erbjuda! Får se om det är gamla program så är det inge kul att se. (men man tittar endå, hehe)

Men appropå att städa!
Jagoch Erik har pratat ganska mycket faktiskt om att det är viktigt att både kunna ge och ta. Jag tycker det är väldigt viktigt i ett förhållande! Och det gäller allt! Städning, matlagning, tvn, hobby, vänner.. Ja listan kan göras lång! Men framför allt så är väl städning som man brukar bråka om mest, eller? haha kanske beror på vem är tillsammans med. Som jag som bor med en perfektionist! ;) Men kom ihåg det! Att kunne ge och ta!
Och sen en annan sak, har typ alla redan städat ut julen? Här står våran gran så grön och grann (plast gran). Kanske dax att ta bort julen för denna gång!?

Såg nyss att jag hade haft hela 4 unika läsare idag! hahaha! yeeey!
Ne nu ska jag kolla några bloggar innan jag hoppar in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0