090716

Happy Torsdag
Hur mår ni?
Skriv gärna en kommentar och berätta!

Igår var jag in till stan efter jobbet och mockade inne på travet i hettan. Gu så varmt de vart!
Imorgon är det Fredag och första dagen på, vad jag vill kalla Norrlands största ponnytrav helg, Östersund dubbelhelg!
Det var rätt så mkt anmält, men inte så mkt som det har vart tidigare år. Kan tänkas  att kalma och nån bana till har samma helg.
Men de var fullt i stort sett alla lopp! Kul!
Däremot så är det ingen självklarhet att denna helg körs då aponsorer är ett stort problem. Men iår hade vi så det räckte.

På Söndag ska jag ta med mig Flicka och köra henne inne på banan :) Skoj! Hon ska även mätas. Hade tänkt mig att hon ska skos också, men de måste jag höra med Roger om han kan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0