090722

Hej hopp!
Sitter här i väntan på att bli tröttare. Igår la jag mig denna tid, men kunde inte somna. Låg bara och vred mig. Uscha!

Men denna vecka har jag vart rätt så duktig. har faktiskt gjort lite morgongjympa! Gjort lite situps och sånt. klpp på axeln!
Jobbar som sagt kväll denna vecka och de är kanske inte det man önskar innan man ska gå på semester direkt. Jobber kväll även på fredag. Suck! Men men.. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, sägs det ju.

Jag har börjat planera lite tävlingar! tjooohoo! Flicka är väl inte så tränad som hon bör vara. Men vi får se det mer som rutin :) Jag ska ringa Anders imorgon och höra om det går att ordna ett kval snart! Då har jag ev en tävling på Bergsåker. Men Umeå är det jag har siktat in mig på! Det ska bli en liten semester. Jag har vart 1 dubbeltrav en gång. Det var till Skrubbs på Gotland! Det var en upplevelse! Skulle va kul att fara på något lite närmare som man kanske kan göra till tradition! :)

Kommentarer
Postat av: LinaB

Säg till om du ska kvala så kan jag passa på att försöka kvala min om dom ändå ska ordna:)

2009-07-25 @ 22:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0