En kopp choklad.. eller två?

På jobbet har vi 2 kaffemaskiner i fikarummet. Men den fyller alltid muggen typ halvfull.
Har länge funderat på om man verkligen kan få i 2 koppar i en kopp.
Så idag var jag tvungen att testa! Men tog en extra mugg ifall de skulle bli översvämning, och tänka sig - det funka!
De går faktiskt i 2 koppar choklad i en mugg! Men det blir proppfullt. HAHA!
Så nu vet ni det! Men har druckit liite mer än hälften nu och jag känner ju det att det räcker faktiskt med 1 kopp! 

Middag idag tror jag blir köttfärssås och spaghetti. Var ett tag sen vi åt de nu. 

* Jag vill ha hund
* Jag vill ha en massa hästar som springer in pengar så man inte behöver jobba så mkt.
* Jag vill ha hus!
* Jag vill få motivation till att motinera
* Jag vill tycka om ALL sorts mat så det blir lättare att äta nyttigt
* Jag vill att Flicka ska huxflux ska bli vältränad och lugn.
* Jag vill gå ner i vikt, inte upp.

Ja usch.. Känns som de e mkt som missnöjer mig nu.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0