Ensam kväll

Eftermiddan på jobbet var hyffsat lugn endå. Trodde det skulle bli Vääärldesn rusch.
Men det gick faktiskt bra! puuh!
Måste också berätta om vår berättelse på jobbet. HAHAH! oj oj. Fulare kan det nog inte bli. Vi i rummet kör en sån där, man skriver 3 ord och skickar vidare. Sedan skriver nästa 3 ord och skickar vidare ;) Den är inte direkt sammanhållande ;)
Måste nog lägga ut den här sedan ;)

Hovslagarn skulle ha kommit ikväll också. Men när väntat i stallet 1,5 h så frågade jag anders om han visset när han skulle komma. Men han ringde sedan och sa att han inte kunde komma. -Men kan väl ringa och tala om det då?
Näe, nästa gång blir det en annan hovslagare. En mkt bättre också!! 
Raspade Flickas fötter lite, men även mig själv. AAJ! Att man aldrig kan klara sig ifrån det. Men men!

Det var ju tänkt att vi skulle ta hem Diké i början på nästa vecka. Men då vart mikaelas häst själv. Så vi kanske ska ta hem min lilla pälskling!! :D guud vad jag saknat min häst! Namnlöse är beeest in the world! Så jag kanske hinner tävla honom iår! iiih! Lycklig :)

Ensam sitter jag här och skriver och har "Design Simon och Tomas" (Simon är kul tycker jag haha).
Erik sover i Bräcke inatt för att han skulle kunna hålla ut dygnet lite extra. Den snåla jäveln ;) haha! Nejdå. Han gör bara sitt jobb, och det är ju lastbilen som försörjer honom (och John och hans familj) så det är ju bara bra :) 
Kanske låter konstigt. Men det är nog bara bra att vara från varandra ibland. Att ha lite mer kvalitets tid!

♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0