Ingen bra början på denna vecka.

..ne börjademed att jag hade ställt klockan på vanlig tid. Men kom sedan på att jag jobbar ju fan kväll denna vecka. Shit också! bara att somna om, vilket inte va så svårt!? ;) hehe

Men sen när jag kom på jobbet så hade jag fått högsta prio den lina som jag kan vääldigt lite på.. Suck. Nåväl. Jag kanske lär mig till slut.

Ponnytravhelgen har vart kanon! Fredag och Lördag va det ett underbart väder, Söndagen var lite mer dyster. Kom bara enstaka droppar men inget som påverkade banan en hästarna. Bara skönt med lite svalare för hästarna kanske.
På Fredagen fick jag låna en kamera av tom och ta en massa kort :) Skoj. Tog en massa bilder på vinnarna främst. och några heatbilder. På Söndagen hade jag Flicka med mig så då vart de inte så mkt bilder tagna. 
Ja Flicka följde med in till travet igår och OJ vad hon va underbar! Jag trodde hon skulle tressa upp sig och bli jobbig men hon coollugn. Visst hon skrek lite de andra hästarna men vad gör de? Det är ju flock djur och hon trivs bäst med en massa hästar kring sig :) 
Jag körde en sväng me Anna-Lotta när hon värmde Maracas inför monté loppet. Jag körde nåt rätvarv också. Pappa klockade ett rätvarv då gick hon 2.50 ;) hehe. Men det var inte tiden som var min mening. Utan den är mest kkul att se hur hon utvecklas. Men hon skötte sig exemplariskt och vände inget. (inte inne på banan iaf, på innerplan vände hon dock 2 ggr. Men då vart mer eller mindre själv då det strax va defilering) Hon skygga inte för nåt, bara tittade lite!
Jag är så NÖJD! Min lilla Flicka! nu blir det in på banan och

Ska lägga in nån bild ikväll, det brukar ta sånt tid så jag får se! För bilder vill ni väl se!? :)


Erik ♥ Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0