Semestertider

Jag har måndag idag. Kan väl vara ganska skönt på Fredag då jag har Onsdag ;)
Helgen i Hoting var både bra och dålig. Bra för att Erik och jag fick tid med bara varandra och vara lediga.
Det som var trist var att jag inte kunde ha Flicka med mig.
Det som gör mig irriterad är kommunikationsbristen!
Att information ska behöva gå via andra personer gör mig irriterad. Det blir så otroligt lätt missförstånd. När det är så lätt att kontakta personen i fråga.
Sedan att Flicka inte kunde följa, va väl i nte så mkt då jag inte hade nån skjuts från början.
Sen va de ju väldigt synd då de hade vart ett perfekt rutinlopp.
Hade starka tankar om att sluta med allt! Men skam den som ger sig!

Det märks att det är semestertider på jobbet! Det ringer mkt mer och vikarierna här frågar mer (men dom gör ett bra jobb) Så det blir ganska mkt på jobbet just nu.. och så blir jag så osäker så då måste alla fråga Marie. Man vill ju hjälpa, men de är jobbigt när man får 10000 frågor..
Också så ringer vikarier och frågar konstiga saker och andra sura gamla tanter som smått skäller ut en (den dom vill ha hjälp av).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0