Söndag!

Åhh vad de e skönt med söndag när man inte ska på jobbet på måndag! ;) Hehe
Men jag ska upp tidigt iaf. För jag ska hem till mamma och pappa ikväll så ska jag sova där. S imorrn ska jag följa med till Sala och hälsa på bror och hans familj, som han nu har. :) Men höjdpunkten med resan är att vi ska dra hem min prins! Guuud så jag saknat honom. Namnlöse. Han är såå vacker!
Frågan är bara vart jag ska ha honom. Om jag ska kolla så det går att göra en hade här, eller om han får stå hemma hos pappa. Eller kanske hos min kusin.
Jag tror iaf att han ska få vara med på kvalet på Lördag. 2.15 må han ju klara. Eller 2.14 måste han gå för att klara sig.
Lisen hade ju testat en gång, men då va en till häst med som gick 2.22. och lillskiten ville inte springa om så han gick 2.22 han med ;) hahah skit unge! Man måste vara lite sträng med han ;)

Verkar som de kanske blir 3 hästar med på kvalet. Kul! bra de också så kanske Flicka får lite mer fart på benen än första gången hon va in.. Men de va ju första gången så hon gjorde det kanon! Min lilla Flicka ;)
Körde hon idga och hon tog i verkligen när jag bad henne. Andra hästar travar på just när man jagar på dom men hon sprang på en bit. :) Härlig inställning. och väldigt fint travade hon. Jag är jätte nöjd med hur hon har utvecklats!

Jag älskar mina pojkar mest! Namnlöse och Erik!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0