Halloj

Ännu en alldeles varm och skön dag. En sån där dag man verkligen inte vill ha ett jobb som man sitter inne vid en dator.
Solen strålar och det är alldeles underbart ute!
Igår var det, enligt bilen, 22 grader ute 20.30. Hoppas verkligen sommaren håller i sig! Helst tills vi ska till Hoting, 3-7/6. Och gärna om 4 veckor. Då jag går på semester i 4 veckor. Vad vi ska göra då är inte inplanerat, det beror lite på hur mkt ledigt Erik får/vill ha. Men en vecka när jag har ska han iaf ha. De har jag bestämt.

Jag tror de blir en glass idag, anitngen på Fikat eller efter lunchen. Jag ska lätt sitta ute idag iaf :) De lilla man kan.

Igår efter jobbet var jag ute och gick. Gick en bit på elljusspåret som finns i stugun, men om jag ska jämföra med Brunflo, så likanr det mest en upplyst stig, för de va en stig.. Men det är perfekt att gå där. Uppför nerför, åt höger och till vänster ;) Jag visste inte vart jag var tillslut så jag följde jag en stig till Höger. 
Jag kom ner vid en gata som inte alls är långt ifrån där jag börja, men jag gick en bra bit så den måste ha slingrat sig bra i skogen ;) Sedan gick jag runt "bygget" en sväng.

Ne nu ska jag fortsätta jobba!




Jag längtar tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0