Hej!

♥Ja, nu va de väl nästan 2 veckor sedan jag skrev här. Men jag har inte haft orken att uppdatera någon sedan vi kom hem.
Jag hittade inga datorer på hotellet heller. (eller jag letade inte, jag såg ingen bara)

Jag orkar inte dra någon historia om hur resan va för de orkar jag inte. Men ska berätta lite kortfattat :)

Vi kom fram till hotellet ca 2-3.. (Turkiet är 1 timma före oss i Sverige)Vi fick ett sunkigt rum med bakgården (parkering) som utsikt och en väldigt liiten balkong. Erik flu förbannad gick ner i reception så fick vi ett annat rum :) ( Rummet bredvid som john och katarina hade när dom va dit för 2 år sedan kunde vi lista ut ;) Sängen va stenhård så varje morgon va man stel som ett järnrör..
Maten va helt underbart god! kött och kyckling va mört och saftigt.. Efterrätter smakade dock lika alltihop...
Vi låg antingen vid poolen eller vid starnden på dagarna och solade, varvade solen med skuggan.. Jag blev väl inte så brun som alla trodde men, men jag har faktiskt linjer efter bikinin ;) tro det eller ej. Men jag är hellre lite blekare än att ha bränt sönder mig, för de gör ont, har gjort de så många gånger + att det är farligt!
Jag brände mina knän en dag lite, men då slumrade jag till i skuggan..
Allt har flytit åp bra, inga förseningar och sånt, snarare tvärt om har i stortsett alltid kommit iväg 5-10 min tidigare. Och när vi landade på Arlanda visade det sig att flyget hem till stan gick en timme tidigare! Vi hade ju tid över så de gjorde inget för oss. Att komma hem tidigare va bara skööönt :)

Men just nu vill jag fara tillbaka dit! Här är de typ +7 grader och snålblåst.. Allmänt pissigt väder, och de ska tydligen inte bli bättre till helgen heller, då det är storsloken och jämtalnds stora pris! Gissa vad jag går på!? Inte så svårt kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0