I´m Back!!

Varför är det så jobbigft att komma igång efter att man vart borta en längre tid!? Usch, igår höll snurra de till i huvet så jag gatt sätta mig på taoletten en stund när jag sminkade mig.. Hehe

Jag va hemma från onsdags v. 24. Jag jobbade dock Lördag den 13/6. Men då ringer det så lite så jag klarade mig igenom den dagen. Sen va jag hemma hela förra veckan och vilade upp mig, och nu är jag frisk :) Det är skönt.

Måste säga att SHIT vad Flicka har blivit tjock nu på sista tiden.. Detta är inte bra ;) Måste börja köra mer, sen tror jag
Sen kanske hon inte ska få äta så mkt gröngräs, måste nog stänga in henne och ge mer hö ist.. Jag tror hennes mage skulle må bättre av de också..

Hm.. Har ni några tips på vad man kan skriva om?




Kommentarer
Postat av: Amandah

Oj vad glad jag blir! Tack så hemskt mycket! :)

Jo, om allt går som det ska kommer Musse starta i Östersund, på dubbeltravet då ;D

2009-06-23 @ 21:33:43
URL: http://amandahslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0