Lördag

Igår kväll va jag och Erik ner på Falkens som är Stuguns nya ute ställe ;) hehe. Dom ska börja ha öppet på Fredag och Lördags kvällar. och försöka ha nånting åtminstonde varannan helg. Som igår en trubadur..
Igår när jag och Erik kom dit så va de 1 där som 2 m från trubaduren och sjung ;) hahah
Vi tog en Öl och cider satte oss ute. Sedan kom han som ha stället och fråga om vi skulle ha nåt.. -njäääee sa vi. - Ja men om jag bjuder då? sa han. - jaaaao, varför inte.. Heheh! Så jag tog en panini. och Erik en calzone.. Men de va samma innehåll, typ olika bröd bara ;)
Trubaduren tyckte iaf att de va världens konstiga spelning, men publiken fick välja musik, så då vart de ju litte farta på de som va där ;)

Sen efter en tag typ halv 11. Då börja de slinka in lite folk faktiskt. Vissa var mer full än andra.. vissa läskiga, vissa trevliga.....
Men Philip kom med ett gäng  sen efter att han som hade stället hade lockat med första ölen gratis. ;) haha
givk hem över starx efter 12.. eller vi gick och Erik tvätta bilen. Jag höll på att somna på stolen i verkstan bredvid den stora borrmaskinen ;)

Idag ska vi in med Flicka så hon får titta på stället och känna sig för litte ;) Ska tvätta henne ordentligt, med schampoo och så.. Är det nån där med nån ponny som inte är rädd för nåt så ska jag kanske köra också.. Men får se.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Falkens som är Stuguns nya ute ställe ;)

Falkens som är Stuguns nya inne ställe ;)

2009-06-28 @ 08:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0