Morning sunshine!

Oj oj.. Jag kom på jobbet ungefär 10 i 8. Ska vara påloggad 10 över. Jag va så jäkla trött. Hedde bak ryggstödet och slängde upp fötterna på bordet (ingen va i mitt rum) och typ somna!  Shit ;) HAHA. Jag va borta i mina tankar så va de nån som sparka upp en dörr jävlar anamma. I mina tankar iaf. Men de va bara Angelica som öppna dörren försiktigt ;)

Va på möte igår kväll med ponnyklubben. Va inte många där direkt.. Men vi diskuterade i huvudsak sponsorer och pengar i kassan.
Vi hade mer sponsorer än vi trodde. Det är bra då ekonomin inte är bra men stabil.

Va även hem en sväng och tittade på husvagnen. Lite att tänka på och så.. Hur gasen funkar m.m.
Ska bli väldigt trevligt att fara till Hoting med husvagnen :)
Verkar som de kanske löser sig med Flicka också. Svärdfeldt skulle upp med en häst så hon kunde nog åka där :)
Det blir så bra på Fredag. Det är Garvsyra där då också.
Så då när jag slutar på fredag ska allt va färdigpackat så far vi in med Flicka på travet och lämnar henne och finkan där. Far på revy. Sedan hem till mor och far. Kollar på husvagnen och sover där. Far på Lördag förmiddag till Hoting :) Då hinner jag även fixa lite hårdpackat hö. Här har vi bara löst de tar så jäkla plats..
Men jag tror det kommer bli bra. Så även om Flicka kankse inte sköter sig jag inte kan starta så blir hon en erfarenhet rikare :) Det jag är mest orolig över är voltningen. ;) Jag vill ha någon häst framför. Men inte för många..

Ska kolla nu om det finns några startlistor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0