Shit

Fan va jag har blivit morgon trött nu för tiden.. Orkar nästan inte ta mig upp ur sängen på  morgonen.. Inte bra!
Men får jag sova tills jag vaknar av mig själv då kan jag inte dra mig nå länge i sängen, då får man bara ont i ryggen..



Nåväl. Imorrn är jag ledig! yeey! Och hur firar man det!? Jo på travet! Hihi Ska till Malin på morgonen och hjälpa till att köra Kåre, om det är nån mer vet jag inte.. Får man tid över kanske man drar ner på stan. För det är väl studenten imorrn!? Tänk att det är helt ÅR sedan jag gick ut.. helt sjuukt vad tiden har gått.. lite skrämmande, snart sitter jag väl som pensinär och en massa barn barn kring mig...
Näääe! Sluta nu Lina.. Åldersnoja när hon e 20... ILLA!


Erik jobbar EM denna vecka.. och jag tror de bara har vart tur då han har blivit sjuk.. :s Han har hostat och har jätte ont i halsen.. Nu på morgonen sa han även att han svettades.. Så han har väl förmodligen fått feber nu också.. Men eftersom vi sover typ 3 h med varandra så har jag inte smittats.. Än...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0