Sjuk idag med!

Ja, ringde chefen imorse och sa att jag stannade hemma, sedan somnade jag om till 10.40. Vad händer? jag blir lika förvånad varje gång!? Kanske dags att vänja sig med att sova bort halva dagarna.. (la mig före 10 igår med).

hur somhelst tänkte visa er lite bilder från Turkiet :)

Från balkongen
Står på balkongen och tar kort.


På cykel tur!


På promenad på kvällen, det är Marmaris som skiner.


Jag hittade en häst!!


Det är jag som är i poolen ;)


"Proffisional entertaiment team" bar bort Erik när han inte ville va med på
dom exlusiva poolgamesen. Hihihi


Där den blåa handduken hänger är vår balkong :)


I Turkiet tar man inte bort träd när man bygger hus, man bygger husen
runt träden ist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0