Sjuk + Lördagsjobb

Jupp, fortfarande lika sjuk som tidigare, men på Lördagar har jag ingen i närheten som jag kan smitta + att det  inte ringer så mkt så dom få samtal som kommer kan jag nog försöka mig på.. Sen hoppas jag att jag är frisk på Måndag, annnars måste jag till läkare och se till att få en intyg på att jag är sjuk. Typ..
Är dock väldigt harklig just nu. vaknade att jag va täppt i näsan, kunde endast få i mig yttepytte med syre. testade att andas med munnen då. Men då kändes de lika dant i halsen, ungefär som om man skulle fått allergisymptom, men så fick jag en host attack och hostade upp några ton slem ;) (kanske va mer än det ni ville veta, men så var fallet) så nu har jag druckit en kopp te, så nu är halsen och ena näsborren"fri" Hehe.
Just de! Va ju till Brunflo igår, min kusin Fredrik gick ut 9an igår. Åkte in till stan när Erik hade slutat, så hade vi litte ärenden på stan, sen for vi dit. Först dit sist hem ;) Fick jätte god mat och tårta!
Fick också jätteont i örat och hade de när jag kom hem också, måste ha slagit lock eller nåt + att tinnitussen vart jäätte hög. De hugg till ibland.. Läskigt. Mina öron som redan är känsliga :s Måste nog gå till öronläkare snart..
känner av de lite nu också, men inte lika som igår kväl, hoppas det slutar.
Nåväl. Grattis Fredrik!


Ne usch, nu börjar jag bli väldigt hungrig. Frukosten väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0