Bjärrn

Ja då var det Onsdag då!
Börjar egentligen om 20 min ungefär, men jag är redan på jobbet. SKönt och kolla igenom lite internet och så innan det börjar att ringa..
Prata med Erik när jag gick till jobbet, när han for imorse så gatt han bromsa rätt så hårt för en björn sprang över vägen framför lastbilen.. ..självmordsbjörn?
Hm, så vi skulle på björnsafari i kväll ;) hehe Hoppas jag också får se en jäkel då! För de vill jag :)

Nu till helgen är det cruising på Hammarn, men jag vet inte om jag ska köra eller åka.. Visst skulle jag kunna köra, men de e tydligen så mkt poliser där ;) Jag blir ju så nervös då ;) hehe.. Kanske tappar körkortet som jag gjorde första gången (och enda gången hittils) jag blev stoppad.
Hade haft körkotet typ en månad, och när jag va påväg in till travet, skulle jobba hos Olle, så blir jag stoppad i odensala. Hade världens bilkö bakom mig. Iaf så ville dom se körkortet. Öppnade plånboken, men körkortsfickan va TOM! Shit, jag letade som fan runt där väskan låg, men hittade den inte. Dom fick se legget och dom godkände det. Men påminde om böter om man inte har körkortet med sig.. Jag kunde inte förstå vart de tagit vägen.. På lunchen inne på travet kom mamma och pappa och luncha med mig i stallet, så då tog jag och letade igenom bilen ordentligt. Då hade det raml ner mellan sätena och ner bakom den lilla korgen med massa cd-fodral. PUUUH!  Jag vart skakis då hos farbror blå. Eller tant blå kanske jag ska säga får de va en hon som fråga efter körkortet ;)

Hm körde Flicka igår. Anders Tindra. De gick jätte bra, och Flicka TOG I när hon låg bredvid Tindra ;) (annars brukar vi ligga typ 100m efter ;) Men de va skoj. Nu ska vi träna bort magen.
Hade med Anders finnspets Betty också för första gången, hon sprang mest bredvid Flicka, Tindra gick ju lite fortare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0