090508

Ja Godmorgon!
Är rätt så pigg idag faktiskt. Det är bra. :)
Direkt efter jobbet så ska jag och pappa fara och hämta släpvagnen sen ska vi hem till Solberg. Sedan drar vi ner till Sala. Andreas ska ha sin sulky ner, och jag ska köpa en sulky :)  hoppas den är fiin! Den ser läcker ut på bild iaf! :)

13 dagar kvar tills Jag och Erik far till Turkiet..  AAaahaahaAA! Jag blir nervös när jag tänker på det!


IIiiiiIIHhhiiiHii!!!


aaaAAAHhhh!!

Så ser vi ut när vi tänker på att vi ska fara snart!
Just det! Jag pratade i sömnen igår natt när Erik kom hem, hihi! Jag hade frågat om några tomater i skålen på bordet. Och Erik fattade inte vad jag mena (inte jag heller), men jag har ett svagt minne om att fråga han nåt, och jag blev irriterad när han inte fatta vad jag mena. Så hade ja dragit världens suck och vänt på mig, haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0