Hej!

Mår ni bra!?
Jag är glad! På Torsdag far vi. Far 12.45 tror jag från Frösön med flyg, och 20.00 från Arlanda. På papperet står det att vi kommer fram 01.00. Men när vi ska hem, så lyfter vi 16.00 och landar på Arlanda 19.00 ;)
3 Dagar kvar!

Håller på att packa lite smått :) Försöker packa 50/50. Man vill väl inte va pessimist, men om en väska försvinner så har man alltid nåt att ha på sig..




Man måste utnyttja, varendautrymme ;) hehe
Skorna behöver samtidigt inte bli platta och fula.



Solskyddsfaktor 20
Har även en i 30. Jag som e vit som en rysse bränner mig så enkelt. Och det vill jag INTE!


Dessa dagar som är kvar att jobba kommer va såå sega! Kommer bara att sitta och tänka på 1 sak... Gaaah!
Ne nu ska jag äta mat. Sedan ska jag maila iväg litte bilder. Sen ska jag till stallet och köra Flicka.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0