Hello

9 dagar kvar tills vi ska till Marmaris! Jag längtar som bara den! iiihihh!


Tror detta är hotellet vi ska bo på.
Det heter nånting annat nu på hemsidan. Men vi får väl se om det  är samma ;) Hade för mig att dessa bilder va Turban palace. Men det är ett 5stjärnigt som vi ska bo på så jag tror (hoppas) att jag inte kommer bli besviken.



På Lördag ska jag och Erik in till stan och shoppa lite grejer inför resan. Lite solskyddsfaktor och sånt nå nya shorts hade åxå vart bra att ha. Så skoj!
På Söndag ska jag ta med FLicka in på travet. Det är ju ponnytrav och hon ska få åka in för första gången och jag kanske ska köra också, de vet jag inte. Beror på hur hon beteer sig. Det vet man ju inte i nuläget.
Hon ska förhoppningsvis både mätas och vaccineras då också. Lillstumpan :)
Igår när jag va till stallet så stog hon ute på hörnet typ en timme när jag höll på att borsta, massera henne och bara poa på litte, klippte nacket och de fula tussarna hon hade i öronen. och hennes päls har blivit jätte fin, hon har inte mkt kvar av vinterpälsen nu :)

Jag åkte även på att jobba ikväll. Så jag sitter på jobbet nu och målar mina naglar faktiskt.. Hehe. Men de ringer så lite så man hinner ta några naglar imellan åt ;)
Jag ska jobba kväll resten av den här veckan, ska även ta fredagen. Men jag ska få ledigt Fredagn 5/6 ist. ;) Thats good!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0