Less!

Just känns det som om jag skulle kunna gå och säga upp mig och gå hem och lägga mig i soffan..
Känner mig så otroligt missgynnad av detta jobb just nu..
Jag har gått upp en drös med kilo sen jag börja här och det tar ju så klart både på ork och humör. Sedan så vill jag va i stallet och på travet och pyssla på.
Men det är dom där j*vla PENGARNA... Suck...

Ja nog om det.. Hur har eran helg varit?
Min har vart lugn och härlig. Det va nästan obeskrivligt skönt att lägga sig på en Söndag (Fredags) och vakna på en Lördag! Kan de bli bättre? Näe, tror inte de!
I Fredags var det ju sista April. Det vart väldigt lugnt. Erik va nykter, vi gick till Majbrasan här i Stugun med John och Katarina (Kalle sov som en stock, så han vet inte om att han vart på brasa). De va svinkallt, tyckte jag iaf. Senare på kvällen for vi och hämta svärfar Örjan i Gällö. Han har ju vart i USA och kollat på stora träd.
Lördagen vart lugn och härlig. Har för mig att de va skönt väder åxå.. Jag for bort till stallet och skulle köra Flicka.. Surra litte med Anders innan jag gick in till stallet. Sedan när jag går in med hästarna kommer Anders och säger att han vill också testa att köra Tindra med. Så vi tog och sela på henne sedan så böjde vi till vagen och slängde på vagnen. Det gick jätte bra. Men Anders va lite rädd ;) Jag körde iväg efter med Flicka. Det gör lite ont att gå utan skot på de stora stenar som är uppför där..  Men det gick bra. Tindra vill dock inte gå över vattnet som va en bit upp så vi vände. Lika bra att inte stressa upp Tindra allt för mkt. Så turen vart inte så lång, men, men..
Gjorde en good Tacopaj till middag. Sedan tror jag vi bara va hemma och myste...!?
Igår va det en ännu lugnare dag! Erik gick och längtade till Måndag, så han fick sticka ivög och. Vi va ute och gick 2 gg och cyklade till Svärföräldrarna på middagen..

Ha en trevlig dag! Själv så har jag en 1 10 min kvar... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0