Lite piggare!

Ja, klart man e lite piggare då man slutar om 35 minuter! ;)
Ska nog försöka mig på en bacon sås idag. Tror det kan vara gott. Men med den kunskapen jag har i köket så kan det gå hur som helst hehe.   

Men hörrni! Visst har jag vart duktig att uppdatera er med bilder! och hyffsat nya bilder. annars brukar jag hitta nån bild i arkivet då jag inte hade nå annat på datorn. inläggen är ju alltid roligare med bilder! Eller hur!
Men min design på bloggen är ju urtrist egentligen.
Någon som känner sig manad och vill göra en snygg design till mig!?  Maila mig isåfall!! [email protected] !

Jag har börjat läsa Fokis blogg. Det är en tjej som bor i Umeå, med världens längsta och tjockaste hår tror jag ;)
Hon hade iaf satt upp håret i en såndär rosett som Lady Gaga har i videon till Pokerface. Hon hade länkat till ett youtube klipp där nån japan visade hur man gjorde. Eftersom jag har långt hår så gatt jag prova det! Resultatet vart inte så bra då mitt hår e så glansigt att om man ska färga det så rinner färgen förmodligen av.


Men lite fränt vart de va!?






Jag hade dock världens sämsta hårnålar så dom höll inte håret på plats så bra. Så baksidan är inte "klar".
Men pga av att nålarna va så bra så orkade jag inte fick det. Hade endå inte tänkt att gå ut med frisyren ;)
Men coolt vart det iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0