Morning sunshine!

Pigga och glada? Jag är hyffsat pigg och glad. Erik kom och la sig under mitt täcke och kramdes i morse, så jag fick ett underbart uppvaknande :D
Gopojken.

Denna vecka ska jag nog jobba kväll. Jag fick erbjudandet att om jag jobbade kväll denna vecka så fick jag ta ut en ledig dag! De låter ju bra! bara de att Erik har ju Förmiddag denna vecka så han e hemma på em. Men kan jag få en ledig dag så är inte det fel.

Jenny ringde igår. hon börja med att hon skulle ha fest på Fredag, hon hade hyrt lokal i o grejer. Jäklar vad hon satsar tänkte jag. Sen kläckte hon ur sig att hon fyllde år! Den rackarn!
Grattis vännen!


Namnlöse i Möklinta, Sala.
Han hade grönt gräs och såg ut att må gott.


Vitsippor.
Det va hur mycket som helst med dessa neröver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0