Namnlöse 584

Titta vad jag fick låna av snälla Ewa! Namnlöse travade i ett kval i lördags på Solvalla.
Han blev tyvärr ej godkänd. Men Det är bara att ta nya tag.
Men han e ju såååå fiin! Min Älskade ponny!

Namnlöse 584
Foto: Ewa Lundin


Foto: Tom Jönehag
Denna är från Hagmyren. Han gick 2.01,5. De kommer jag ihåg.
Han va rackarns duktig denna gång. 3a i mål.

Jag saknar min ponny!

Jag har förövrigt vart ute och kört Flicka nu ikväll också.. I början va hon hispig och titta på allt. Tänkta att det här kan bli en rolig tur. Men sen lugna hon ner..   ....lite väl mkt. Shit va LAT hon blev. Aja. tror hon inte tycker de e så skönt att gå utan skor heller. Men på Onsdag ska hon få sig några sandaler :)


Foto: Jag! Fin är hon!
e. Helios
u. Gumman
Syster till Världens snabbaste ponny Gumino (1.37,8!!!!)
och världens finaste hingst Namnlöse ;)
hihi

Nu ska jag duscha, sedan diska i väntan på att håret ska torka litte innan jag lägger mig..
Sov gott!!

(2 arbetsdagar kvar, jag vet att de e ett jävla tjat! Men kan bara inte låta bli!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0