Namnsdag?

Idag har Karolina och Carola namnsdag.
För ett tag sen sökte jag på mitt namn och jag har ju aldrig namnsdag (varken på Lina eller Kristin). Men de stog däremot nåt i stil med att "Många som heter Karolina kallas för Lina så Lina har namnsdag idag med"
Jaja. de tycker jag inte riktigt är rättvist men, men..
Grattis till mig iaf då!

Börjar mer och mer bli nervös (tror jag, eller förväntansfull) inför resan!
Om 2 dagar sitter jag nog i pool och mår goott.. Lägntar så förbaskat nu!
Har ni några tips på vad man inte ska glömma!? Känns som jag har så mkt plats kvar i väskan... Hmm.


Ikväll (runt halv 6 om jag inte minns fel) så ska hästarna skos. Flicka för första gången. Jag tror nog inte det är några problem. Det som kan vara problem är att hon tappar tålamodet. Men jag hoppas på att det blir bra iaf.
Sedan ska Tndra skos.. och hon kan vara förjääävlig! Fram är det inga större problem.  Men bak så hänger hon sig så in iiii helvete.. Men men, de ska vi nog kunna lösa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0