Närmare och närmare!

6 dagar kvar. Can't belive it! Hihi
Sitter på jobbet nu. Börjar kvart i. Men jag va som klar hemma så jag de va som ingen mening att sitta hemma på en stol och vänta.
Hann volumemastra (Björn Axén - volumemaster) håret litte, och diska och välja kläder. Fast välja kläder går rätt så fort.. 
Har inte så mkt. Sen så har denna SLÖA vinter gjort att alla kläder passar inte så bra längre... :( uscha. Finns en diet som jag funderar starkt på. Vet ej bara vart man får tag i den... 
Blabla.. Nog om det ;)
Ikväll ska jag till stan och äta smörgåstårta hos Jenny! Den räkan fyllde ju år i veckan. Hon har vart i USA i 3 (!!) veckor.. Med muffins som frukost... Mumma! Hrm Not!

Nåväl... Jag bjuder på två bilder på Diké. 

  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0