Trött!

Sitter på jobbet nu, men de va knappt att jag tog mig hit. Shit vad jag e trött! Jag som egentligen är en morgonmänniska, har börjat vända på rutinerna?
Jag gillar ju att vara en morgon människa. Man hinner så mkt mer! 
Jag hann iaf packa i lite grejer i resväskorna. Lite byxor, linnen. t-shirt, m.m. Känns som det är lite svårt att packa, för man vill ju ha med sig lite av det man har på sig. Men Vi har gott om tid på oss på Torsdag för middag. Flyget från Frösön gick 12,30 tiden.Vi lä ju kanske fara hem ifrån 10 kanske. Man kanske skulle vart hem till mamma och pappa en sväng och sagt hej då (och få några adresser).
Lika trött som dessa djur är jag! Hoppas jag piggnar till snart då jag ska på utbildning snart.

     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0