091005

Trötter och vääldigt tung i huvudet! Har bara lite ont i huvudet, men känner mig otroligt tung i huvve! Vill bädda ner mig i en lagom varm säng och bara sova en stund. Det är såå skönt!
Imorse när jag klev upp gick jag direkt och duschade. När jag var klar och gick in i sovrummet hade Erik dragit upp rullgardinen och lagt sig igen och tittade vad kallt de va ute, och där låg han under ett varmt mysigt täcke. Han e så go! Kunde inte låta bli och gosas lite då!
Hann även med att dammsuga och fixa gardinerna!

På Lördag är det sista tävlings dagen för Namnlöse. Tror jag iaf. Har inte sett till några startlistor ännu, men hoppas att dom kommer innan dagen är slut. Anmälde Magnus till ena loppet.


Gillar den här bilden! Lovisa är så jäkla tuff! HAHA (Hon kan btw cykla
utan stöd-hjul nu! Moster är stolt!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0