Flicka

Ja.. Hon är till salu!
Stog i annonsen att hon var i kondition. Haha men de vettefan ;) Körd regelbundet är hon.. Men just nu e hon bara fet ;)
Ringde en transportör idag och bokade plats blir på Måndag hon åker.. :( Usch nu känner jag mig lite ledsen också.. Kommer sakna den lilla damen!
Men det är det rätta. Diké ska ju hem också. Så ska jag lägga lite mer tid på Anders hästar. Karelin ska han nog fara och hämta i helgen...
Det kommer att bli bra, alldeles säkert.

Till något annat!
Igår smsade jag Erik och sa att jag ville gå på Restaurang med honom, typ på "Athena" eller "En liten röd"..
Fick till svar -"vi var ju på lappa (La Prima) i helgen".. Hrm Haha
Men när jag kom hem hade han gjort mat (fisk och pärer) dukat jätte fint och tänt ljus. Hur underbar är han inte då?!! Min lilla gosing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0