Ja fy fan!

Haha vilken förmiddag!
Haft 3 samtal, den som har haft mest har hittils 32 samtal. HAHA Känner mig verkligen effektiv idag..
Långdragna gubbar som inte ger sig, är bland de värsta! Sedan har vi haft möte mittuppi allt + lite juicepressning ;)
Nu är det 30 min lunch. Skönt, jag har hunnit bli riktigt hungrig..

Imorgon är det Bergsåker som gäller!! Namnlöse ska ut i två lopp, lopp 4 och 8. Sist han startade 2 lopp va han riktigt trött i andra loppet. Men den här gången ska jag jag inte värma honom likadant. Så då kommer han nog orka med 2 lopp. Dessutom har han ju gått några lopp som han säkerligen har behövt i kroppen :)
Magnus ska köra ett och jag ett. Magnus körde ju i stan senast och då gick Namnlöse 1.59,5 :D Jag vill så gärna att grabben ska visa att han kan gå ännu fortare! För de kan han! Gäller bara för han att komma på det själv också :)

Tänkte slänga upp en bild på startlistan men de verkar inte vilja gå.
http://www.ifokus.se/ShowUserFile.aspx?BinaryId=9b9ade73-f672-426f-99eb-8d2c75a10e5d
Där har ni länken iaf! Lopp 4 och 8!


Namnlöse på Solänget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0