Jaahapp

Jag hatar att vakna typ en halvtimma innan klockan ringer, och vara pigg. Men så när klockan väl ringer blir ögonen så otroligt tunga.. usch Hata! ;)

Va till stallet igår och pyssla på litte, ryckte framskorna på tindra. PRovade bak också, men hon hade ingen lust med de, så jag gör nog de i EM ist. Men de ska hon få kissa först ;) För de kan hon tamefan inte göra ute, när hon kommer in så her hon ur sig 10000 liter. Ja nu vet ni det också ;)

Igår var jag duktig och gjorde sallad till middag. Köpte ett litet salladshuvud, sallads kyckling lite pasta mm.. Vad gott. Har med mig i matdosan idag, men ska gå på Bageriet och köpa en dressing.

Imorse tog jag kort på mina rosa skor som jag tänkte försöka sälja. Helt oanvända. Jag tog kort med digitalkameran, men jag tog inte med mig nån sladd så jag föra över bilden.. Duktigt ;)
Får lägga ut den ikväll eller imorrn ist..


Bara 63 dagar kvar till julafton! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0