Med sorg..

Hej och hå! Slängde just iväg en beställning på hööks, vart ju en slant men jag tycker det vart mycket för pengarna iaf! bla. ett par vinter ridstövlar, komplett träns, schabrak och massa sånt där smått och gått.. Just ridgrejer har jag inte så mkt av, och nu ska jag ju börja rida Karelin hemma och så..
Ja just de! Karelin kom igår kväll. han var liten och lite småful hahaha! Tindra är mkt finare exteriört, hehe..
Monika ska komma och klämma på Tindra imorrn. Får det är ju en stor och rejäl häst, synd bara att hon e så skev. Ska bli kul och höra hennes utlåtande om det är nåt att satsa på ;)

Flicka, min underbara Flicka..
Hon klev på transporten igår morse.. Just när han kom fick jag en klump i magen, men när han va där och vi höll på att lasta gick de bra. Men när jag satte mig i bilen och lastbilen for. Kunde jag inte hålla mig längre. Tårarna sprutade!
Fan nu vart jag tårögd också, jag som sitter på jobbet :s

Kommer sakna den lilla krabaten jätte mkt.

Flicka ♥ Min lilla tjej! ;(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0