Rekord

Besöksrekord! haha
Brukar ligga på runt 3-4 st unika läsare hahha!!
Men idag hittils har det varit 71 unika läsare ;) La ju ut min annons på skorna på bloggshoppen! Finns några intressrade! Kul :D

Har Idol i bakrgunden.. Det är "duellen"just nu. Och jag tååål inte alla dessa jävla fjortisar som skriker. De förstör hela jävla IDOL! Kan inte producenterna sätte en tejp över deras mun eller nåt.. GAAAHH!!
Nu sa dom att Niklas åkte ut! Yees! han va inte bra alls. Och tycker att dom kunde ha fräscha till frisyren på honom. Meeen nu slipper jag honom.. Haha!
Ne usch vad jag lät bitter nu..
Men måste säga att jag gillar Mariette! Hon är riktigt cool! Tove är grym hon med!

Imorgon ska jag kliva upp tidigt. Ska fara kl 9.00 härifrån hade jag tänkt. Ska då rida Ina åt syrran, Robin ska köra Bläsa samtidigt..
Har ärligt ingen lust egentligen.. Tänkte hinna med att köra Namnlöse en sväng med.
Skulle rida Karelin också. Men han tar jag på Söndag :) Ska bli kul att ta en sväng med honom :)

Nu ska jag borsta tänder och väcka Erik som bara skulle "vila" sig på sängen.. (som vanligt somnar han) och säga åt honom att borsta tänderna med!


Någon som är bra på blogg design som vill hjälpa mig med att göra den mer personlig och fräsch??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0