090901

Första dagen på den 9e månaden. Ja, alltså på året! Ingen kusin till Kalle än! Han får vänta med de ett tag till ;) Mohaha!

Kvällen igår bjöds på potatis korv och ägg. Sedan for jag och Erik till stallet och gick upp en bit i skogen med hästarna :) Erik skulle titta på Anders stuga. Men vi konstaterade att de bara låg en halv vägg där ;) + en massa takstolar. Han kanske har kört litte redan!? Jag vet inte..
Sen for vi hem och duscha och la oss i princip.

Igår kväll sa Erik att han och John skulle skifta i Hällesjö i 2 tin. John skulle ringa en stund innan. Men rätt som de va så ringde Eriks väckarklocka vid halv 4 och han ligger kvar. Jaaahhaaa, tänkte jag. Han snooza ett antalgånger. Vilket innebar att jag också var tvungen att snooza. klockjävel! Så jag gatt ju fråga om han inte skulle ringa John och fråga hur de gick. Då skulle John va tillbaka vid fyra.
Schysst att låta mig snooza?! Neee

Middag idag blir nog stuvade makaroner och korv. Lätt och gått!
Måste köra Flicka idag också. De kommer hon nog att gilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0