090929

Jag måste vara i en depp-period. Känner mig nere och allt är jobbigt. Känns som just nu vill jag bara säga upp mig och lägga mig under täcket och sova bort all tid!
Att man måste ta ledigt från jobbet en hel jäkla dag för att hinna på banken känns ju skit.. Men de är väl smällar man får ta när man bor i "obygden"..

Sedan sist jag skrev så har jag pratad med Nina, Flickas ägare, om att jag inte kan ha kvar henne. Så nu är flicka till salu. Jag kommer nog att ha kvar henne här så länge tills Tindra har nåt annat sällskap. Men Diké ska ju hem snart. Hur vet jag inte än.. I värsta fall får jag väl dra ner med en finka och hämta henne. Det har jag absolut ingen lust med. Men men..

Namnlöse måste vaccineras illa kvickt om han sk få starta på Bergsåker den 10/10. Han hade ju faktiskt nån bra prop där.
Ska hem imorrn och kolla hur det ser ut med vaccinationen. Sen ska jag ringa till första bästa veterinär som kan vaccinera han. Så kanske vi hinner med en start till iår.

Men i allt de här deppiga finns det faktiskt lite ljus! Magnus Pettersson, mitt kusin barn, fick köra Namnlöse i lopp i Lördags i stan. och i värmingen värmde han runt 04 kanske.. Jag förklara hur han skulle köra honom. Det var mkt bra hästar med i loppet. Men vet ni! Han blir 4 på 1.59,5!! HAHAH WOOOW! Den rackarn! sänkte med typ 2,5 sekunder på den distansen. Tjoohoo! Namnlöse han kan han! Sen att Magnus kör fortare än vad jag gör känns ju litte surt. hahah!




Mjaau! Bara jag som tycker att han är läcker? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0