Duktig kille!

Ja Namnlöse var riktigt bra i Lördags! Han värmde i jämt 00 tempo och sista 500 strax under 00 :) Kanon!
Första loppet stog jag typ 250 efter första hästen på ett 1140 lopp. Till en början trodde jag aldrig vi skulle hinna ikapp, men in i sista kurvan gick vi om och vi kom tvåa imål efter en fiiin Trolltrix! Hörde tyvärr ingen tid. Men de gick runt 00 vet jag. Han va jätte fin! I andra loppet va han riktigt trött! Kändes att det inte va samma "sting" i stegen. Men han kämpade ända in i mål som 3a. Gick 05,9 i det loppet. Vi hade bäst vinstchans i detta lopp. Men som sagt han hade trötta ben och 2 lopp blev för mkt.
Idag är det anmälan till heldagen i stan. Magnus ska köra ett lopp som jag lovat sedan länge. Han ska ut i Tillägg varje 4000. Namnlöse har 10,575 på sig nu. Så han får 40 m där. Alldeles lagomt :) Hade flera proppar att välja mellan. Men Magnus fick välja och då får det bli denna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0