Fredagskväll

Sitter hos mamma och pappa just nu, nyduschad och väntar på att bli tröttare. Mamma snarkar så förra gången hade jag svårt och somna. Men om jag tänker efter så brukar jag ha svårt att somna när jag sover på ett "nytt" ställe. Så det var säkert därför. 
När jag slutat så blev jag hämtad av Erik och vi hämta mat på LaPrima. (Ja de tog emot, men vi va jääkla sugen;) Åt en keebabrulle. Eller jag åt en halv;) Den andra halvan har jag med mig, så kanske man kan äta den på Solänget.

Namnlöse har verkligen KANON lopp imorgon. Jag är lite nervös måste jag erkänna. Men endå inte lika som förra gången. Det kan bero på att jag skulle även köra bil och finka själv för första gången! Det gick ju kanon bra de! Jag är så nöjd över mig själv som klara av de :)

Jag saaknar Erik! Han ha jobbat förmiddag så jag har fått träffa honom den här veckan på eftermiddagarna. Men jag vill va med han jäämt ;) Jag blir så glad då ♥


Så här roligt har vi för det mesta!!


HAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0