Hungriig!

Jag vill ha lunch nuuu! Men ibland idag föll nitlotten på mig. Sen lunch alltså 12.30 till 13.15. 45
Men en så kallad lunchgoing ska dra igång igen. Om man är ute och går i en kvart så får man 55 min lunch. Det missbrukades sist. Men nu får vi alltså en andra chans! Grett! 10 min gör mkt!

Hoppas denna em inte blir lika seg som den igår. Usch va den va hemsk! Hittils idag har det ringt mest en massa som jag inte kan. Det gör ju att allt bara blir jobbigare. Men jag ska försöka va positiv och se det att jag lär mig. Men det är inte lätt..

Körde Flicka igår. Tjockisen va duktig. Hade skygglappar på förförsta gången, så jag stoppa i bommull i öronen för säkerhets skull. Men det hade jag nog inte behövt, hon vart nästan litte lat. ;) Men hon pinna på bra. Hon är vääldigt lätt lärd. Men hon har inte utvecklats särslilt mkt fartmässigt under sommaren. Men hon har väl inte lärt sig att hålla rätt på benen ordentligt. För jag tror de finns kapacitet där nånstans! Gäller bara att få fram den!

Flicka och Bella


-Rak i ryggen bella!! Annars står Flicka konstigt med svansen!? Mohahha


Kommentarer
Postat av: sara

Söt liten häst...

2009-09-02 @ 16:31:22
URL: http://misspinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0