ILLA!

Jag satte på datorn nyss för att skörda mina jordgubbar på FarmVille. haha, mitt jobb ger jobbiga tvångstankar ;)
Näe, riktigt så illa är det inte. Men snudd på
Lyssnar just nu på Ken Ring - Kelian. En fin låt. Hans son är ju såå söt :)
Nyss så var det också Amy McDonald på P3, från yran :) kul att höra det igen!

När jag kom till stallet förut så tänkte jag kaaan inte lilla söta Alva va där så kan hon få rida på Flicka idag!
Alva är Anders barnbarn. Hon är typ 2 år, och huuur tuff som helst!
När jag kom dit såg jag Malin´s bil stog där. Malin är alvas moster. Och dom senaste gångerna hon vart där så har Alva vart där. Så när jag kliver ur bilen så springer det en liten söt tjej fram på bron och skriker -heeej Lina!
Guuud vad jag tycker barn i den åldern är söta! Ja dom flesta barn e söta men när dom bara är trotsig och inte vill nåt så kan de bli jobbigt ibland ;)
Alva fick iaf börja med att borsta Flicka. Sedan visade jag hur man tog bort jorden ur fötterna ;)
Sedan slängde jag på sadel och träns så gick vi några varv på gräsmattan. Hon va inte rädd inte. hade ju min hjälm på sig så den höll på att ramla av. Hon släppte med ena handen och rätta till hjälmen haha! Vilken balans hon hade ;) Flicka trava till några gånger men hon skratta bara! Minns ni, inte ens 2 år! ;)
Jag ska lära henne aaaaallt jag kan! ;)
Appropå barn, jag saaknar min systers barn, Emma och Lovisa. Lovisa har precis börjat skolan och är så stolt :)
Tror det är dags för Emma att komma hit och sova över snart. Lovisa har ju gjort de men inte Emma. Kan bli kul :)

Nee Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0