Rubrik här tack!

Sitter  och fundear på nåt klyftigt till rubrik, men neeej!

Igår hade jag skrivit värsta långa inlägget, men kom ju på nu att när jag skille publicera inlägget så fick jag "Webbsidan kan inte visas" så jag la nog ner försöket att lägga ut de..
Hur som haver.
Kicki va hem till mig igår! Yey! Vi åt tacogratäng (till Eriks besvikelse, han ville ha "vanlig" tacos), de va riktigt gott! Vart päron och After Eight till efterrätt;) mohaha! Man må ju passa på medans man har After Eight. Det är ju så sällan ;)

Tror de va igår som jag tänkte sakriva om att jag tänkt att starta en "Dagens..". Men jag vet inte vad? kanske dagens youtubeklipp, eller kanske dagens fräckis. har ni några tips? Så ge dom till mig.
Det händer ju inte så mkt i mitt liv egentligen. finns ju roligare att läsa om.
Men hur som haver så tänkte jag länka till ett youtube klipp iaf. En katt som verkligen gillar sin mat, haha ;)
http://www.youtube.com/watch?v=blVEC0ERdnE

Har även anmält Namlöse till lopp på Solänget (Örnsköldsvik) den 12/9. Det är ett Insprängt på V75 dagen där. Blev ett väldigt hårt lopp. Men vi ska göra vårt bästa :)
http://www.sptf.nu/startlistor/090912_SA.pdf

Men siktet är ju inställt på Solänget den 19/9, helgen efter. Då hade han bra lopp. Efter det är det 27/9 hemma. Men efter de kanske han ska få sig en välförtjänt vila!? Ja, jag tro de :)

Namnlöse

Lina ♥ Erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0