Lej!

Usch denna dag har vart riktig seg! Men får trösta mig med att det är Fredag imorrn!
Jag har Fredagsfika denna vecka med. Så igår skulle jag så stort baka. Gjorde nån Brownie av nåt slag med nötter i och mormorskaka eller kärleksmums eller vad de nu heter. Chokladkaka med choklad klet.. (Kan aldrig bli för mkt choklad tihih)
Meeen de sket sig! Nöt kakan blev god, men halva fastna på bakplåtspapperet. Den andra så vart kletet mindre god...? vette fan varför men, men..
Då idag gick jag ock beställde kakor till imorrn ist! haha va fan, men vill väl inte bju på nåt som e äckligt !?

De blir förövrigt ingen ridning på Ås. Lika, bra de kanske. Men ska ev kolla upp på Ammer om dom har nån bra tid och grupp som passar..

Ska köra Flicka sen också. Måste ringa Nina också, Flickas ägare och tala om mitt beslut.. ;)
Det blåser ju inte lika häftigt idag iaf..



Bild från balen -08 Jag och snygg-Erik, Tihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0